maandag 9 november 2009

Slotconcert Rowwen Heze

Afgelopen vrijdag ben ik met mijn oude schoolmaat (Frank Goossens) naar het slotconcert van Rowwen Heze geweest in America. Met Frank heb ik 12 jaar in de klas gezeten, te weten op de mavo, mas en has.

Hier staat Frank op de foto, we waren toen op een bruiloft in Ierland van een maatje van ons.

Het was een zeer goed concert. Het begon met 12 Schotten die opkwamen en speelde op hun doedelzakkken. Daarna kwam Karin Bloemen ook nog langs. Helaas heb ik geen foto,s kuune maken dar mijn toestel kapot is. Graag verwijs ik u naar een link waar je de foto's lunt bekijken. http://www.rowwenheze.nl/nl-nl/media/live_optredens/poptour_2009/slotconcerten_2009_vrijdag/index.php

Leuke bijkomstigheid is dat ik inmiddeels al zo"n 20 jaar fan ben van Rowwen Heze. Ik ben nog van de tijd voor het lied bestel Mar. Wij kennen alle band leden persoonlijk maar met de drummer Martin Rongen heb ik toch wel een speciale band. Zo kwam hij ons 11 jaar geleden felictiteren toen wij gingen trouwen. Ook zijn we vorig jaar een week lang opgetrokken op vakantie in Toscane - Italie.

Om half 4 lagen we in ons mandje en ik moet zeggen dat ik het zaterdag nog goed voelde dat we zo'n 10 uurtjes hadden gedronken. Volgend jaar zijn we weer van de partij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten