vrijdag 27 november 2009

Frank en zijn vrienden

Jawel het is weer eens zo ver Frank en zijn vrienden gaan toepen . U zult zich afvragen wie zijn Frank en zijn vrienden, en wat is toepen. Nou dat kan ik u haarfijn uitlegen. Frank en zijn vrienden zijn een 7-tal oud studenten die vroeger niets anders deden dan een beetje leren, veul kaarten (toen nog rikken) en veul drinken. Met Frank Goossens en Twann Egelmeers heb ik op de mavo mas en has gezeten. Met Patrick Toemen, Leon van Middelgaal, Ronny Verdonschot en Jan van Osch heb ik samen op de mas en op de has gezeten. We zijn in 1997 afgestudeerd en hebben nog steeds regelmatig contact met elkaar. Toepen is een typisch kaartspel dat in brabant gespeeld wordt.
Kees Poel kwam ook nog ff meespelen en toen werd het 6 uur.

En toen nog ff naar mijn dochter kijken die sliep nog

Vervolgens moest ik er om half 9 uit en dat deed wel zeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten