donderdag 19 november 2009

Biljart

Sinds een jaar of 14 ben ik lid van biljartvereniging Vaeders Hoefke te Huijbergen. We zijn een gezellige club met 5 teams spelen in de competitie van de Biljart Bond Woensdrecht/Hoogerheide. We zijn een vrij grote club. Zelf heb ik een jaar of 8 in het bestuur gezeten waarvan 3 jaar als voorzitter. Nu ben ik teamleider van het derde team. Afgelopen vrijdag speelde we tegen de Kroon. Sjef, Richard en Kees waren mijn teamgenoten.
 
Iedereen heeft uiteraard zijn eigen gemiddelde. Ik speel nu 1,1 gemiddeld (ja slecht maar ik ga voor de gezelligheid) en dit houdt in dat ik 35 caremboles moet maken. We spelen op een avond 4 partijen. Hier ben ik in actie. Bij winst krijg`je 12 punten bij verlies afhabkelijk van de gemaakte caremboles.
 
Als je thuis speelt houdt dat ook in dat je 1x moet schrijven en 1x tellen. Richard is hier zeer geconcentreerd aan het schrijven.
 
Johan, de cafe eigenaar zorgt uiteraard voor een drankje en een hapje. Altijd weer gezellig bij Johan, goed vertoeven daar.
 
Posted by Picasa

1 opmerking: