vrijdag 13 november 2009

Blogoverleg

Donderdagavond 12 november heb ik even met mijn maat Louis Baseler blogoverleg gehad in de plaatselijk kroeg; Vaeders Hoefke.
We hebben afgesproken dat Louis nog een keer bij ons langs komt om deze blog nog uitgebreider te maken. Ik moet zeggen dat ik het tot heden hartstikke leuk vindt.

Vanavond 13 november ga ik biljarten met ons team en zaterdag 14 november ga ik de weblog weer bijwerken.
Berichten die nog volgen zijn:
11-11 viering
nieuwe prins en grootse boer
Uitleg carnavalsvereniging sanegat inclusief geit.

daarnaast zullen er nog vele onderwerpen volgen, te weten;
tennis, voetbal, PSV reizen, biljart, kaarten, mountain biken, gezin en familie, vakanties. Kortom nog werk zat.

1 opmerking:

  1. Tja..... Joris toch, op de foto met een wit wijntje...... En dat voor iemand die zo graag bier dronk.

    BeantwoordenVerwijderen