woensdag 10 februari 2010

Radio uitzending zondag 7 februari

Afelopen zondag waren we op de radio; BRTO, http://www.brto.nl/ We mochten vertellen over carnaval in Huijbergen. Hieronder doet Prins Roel zijn woord.

Uiteraad mocht ook Nar Jopie zijn verhaal doen.

Hieronder het stukje van onze Prins voor de website:www.desanegeit.nl

Zittend oan de koffie is du run oantal leeje dun avond nog us eve durgenome. Ut was un goeie! Klink ut volmondig!!! Dan op weg noar de studio van de BRTO. Doar zen me uitgenodigd vor un radio interview. Me losse de prins van ut krabbegat meej zun gevolg af om ons verhoal te doen. Me ebbe ut leutig gedoan zeej de voorzitter vol trots. Ut was un klein groepke woar me meej ginge mar ut was wel jeel leutig. Alles is un bietje durgenome dur die menjeer van de radio. Hoe is ut ontstoan, woar komt de naam vandoan, oe worde nou prins, nar of gwrootste boer, wa is er allemoal te doen, dur wie en voor wie etc etc. kortom allemoal leutige vroage die me krege. Meej un goed gevoel zen me terug gegoan en ut Sanegat stoat wir un bietje mjeer op de koart. Alle bietjes ellepe. Woensdag moge me wir. Goed luistere dan eej via ut internet! Me zien mekoare gauw wir! Agge mar leut et

1 opmerking: