maandag 12 oktober 2009

Start Blog


Na het zien van enkele blogs (Louis Baseler en een neef van me)heb ik besloten om een start te maken met mijn eigen blog, te weten ; Nar Jopie!


De reden hiervan is om een beetje te laten zien hoe het een en ander reilt en zeilt in onze Carnavalsvereniging en dan in het bijzonder vanuit de positie als Nar. Op onze webseit http://www.desanegeit.nl/ kunt u uiteraard alles volgen.


Op dit moment zijn we met het Protocol druk bezig om de ellufde van de ellufde tot een groot succes te maken. Hier kruipt veel positieve energie in.


Het motto is voor ons bekend en het is dit jaar een leuk motto waar we veel kanten mee uit kunnen.


Het bestuur is nog druk bezig met de invulling voor de nieuwe Prins en een Grote Boer!


Commissie Financieel werkt hard om volgend jaar een mooi boekse te presenteren en om wat knaakjes binnen te halen, want een en ander gaat echt niet van zelf. Ook wij hebben te maken met de crisis zullen we maar zeggen. Het kost ons allemaal enorm veel energie, maar dat hebben we er graag voor over.


In mijn volgende berichten zal ik even terug blikken op mijn eerste twee carnavals als Nar Jopie!


tot ziens!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten